Preču atgriešana
1. Preču apmaiņa vai atgriešana notiek saskaņā ar spēkā esošajiem Lietuvas Republikas tiesību aktiem. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
1.1. Pircējam nav tiesību atteikties no pirkuma un pārdošanas līguma un atgriezt Pārdevējam šādas preces:
1.1.1. farmaceitiskie līdzekļi;
1.1.2. kvalitatīvi pārtikas produkti, tostarp uztura bagātinātāji;
1.1.3. augstas kvalitātes parfimērija, kosmētika un tualetes piederumi;
1.1.4. kvalitatīvas Preces, kuras Pircējs ir lietojis, bojājis, sabojājis to iepakojumu vai citu Pircēja veikto darbību dēļ Preces ir zaudējušas savu komerciālo izskatu, kā arī nepilnīgas Preces (piemēram, ir zudušas atsevišķas Preces detaļas, nav lietošanas instrukcijas vai garantijas grāmatiņas, ja tāda tika izsniegta u.c.);
1.1.5. citas Preces, kuras Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem.
2. Lai atgrieztu sliktas vai augstas kvalitātes preci, Pircējam jāsazinās ar Pārdevēju , rakstot uz info@parfumada.lt un sniedziet skaidru paziņojumu par preču atgriešanu, norādot savu vārdu un uzvārdu vai titulu, adresi, tālruņa numuru, preču iegādes datumu, atgriezjamo preču nosaukumu un daudzumu.
3. Atgriežot preces Pārdevējam, jāievēro šādi nosacījumi:
3.1. atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā (šis punkts neattiecas uz gadījumiem, kad tiek atgriezta bojāta prece);
3.2. precei jābūt Pircēja nebojātai;
3.3. precei jābūt nelietotai un labā stāvoklī (etiķete nav bojāta, aizsargplēve nav saplēsta utt.) (šis punkts neattiecas uz gadījumiem, kad tiek atgriezta nekvalitatīva prece);
3.4. atgrieztajai precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to saņēma;
3.5. Atgriežot preci, nepieciešams iesniegt pirkuma apliecinājumu un aizpildītu atgriešanas veidlapu.
4. Atsakoties no līguma (atgriežot preces), Pircējam nekavējoties un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas ir jānosūta vai jānodod preces Pārdevējam no atgriešanas paziņojuma iesniegšanas Pārdevējam dienas.
5. Preces tiek apmainītas vai par tām samaksātā nauda tiek atgriezta Pircēja kontā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas no preču atgriešanas dienas.
6. Pārdevējs nedrīkst atmaksāt Pircēja samaksātās summas, kamēr preces nav atgrieztas Pārdevējam vai kamēr Pircējs nav iesniedzis apliecinājumu, ka preces ir nosūtītas Pārdevējam.
7. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja Pircējs neievēro šajā Noteikumu daļā noteikto preču atgriešanas kārtību.
8. Pircējs var nosūtīt atgrieztās preces, izmantojot kurjeru/pakomātu pakalpojumus.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar info@parfumada.lt vai tālr. +370 (671) 19 458